2019年7月6日 星期六

港人出走羊國攻略(七)


之前用咗幾篇文章去講關於 ITA 既事,因為 ITA 係成個 SMC 申請過程中最多嘢做既一步。回覆咗 ITA 後如果順利既話基本上可以話只係等佢審批。審批時期快既可以半年,慢既長至一年都有。ITA 既下一步,就係 Case Officer Assigned (CA),即係 INZ 已經搵咗一個 Case Officer (CO) 去跟進你既申請,往後所有關於你呢個申請既事都係直接同呢位 Case Officer 聯絡。
嚟到呢一步,大家要做既就係留意住自己 email,因為 CO 如果喺你申請上遇到有乜問題佢都會透過 email 去搵你。呢度做嘢係唔會 multi-threading,如果佢有個問題 block 住咗,你又唔回覆佢既話,成個申請佢就會停咗喺度唔處理。一般嚟講唔會話咁順利真係交完 ITA 翹埋手跟住就收到 visa,CO 最少都會搵你一兩次,只係視乎問題既大少。其實 CO 搵你都有好處,就係你知道當刻你個 case 係有人跟緊,唔駛擔心份嘢石沉大海。

CO 做嘢係需要時間,大家切忌 email 去催促或經常查詢進度。人哋有人哋既做嘢方法。如果你個申請橫誇埋個聖誔呢啲長假期,咁你真係要慢慢等。

當 CO 做你個 case 做到七七八八時,佢就會要求你填一份叫 National Security Check (NSC) form 既嘢,其實都係簡單嘢,啲資料喺你 EOI 或者 ITA 時你都有填過。呢一步純粹係文件嘢,冇乜特別,但就係一個你個申請審批快將完成既指標。

當你既審批完成後,你既 CO 就會 email 聯絡你審批完成,你就會收到一個 e-Visa 既 email,恭喜你,你成功咗喇。嚟到呢度,對一般人嚟講其實仲有最難既一關喺後面,係咩呢就留返下回再講,起碼呢一刻係值得去慶祝咗先!

移居羊國,你預備好未?

近期香港局勢動盪,好似觸發咗一輸恐慌性移民潮,大量仍身處香港朋友都有問我關於移民羊國既事。呢個 blog 一直以來講關於移民羊國既嘢,主要都係圍繞住技術討論,但其實講移民,最重要既係 mental 上既問題,即係你同你既家人 ready 未?