2019年7月16日 星期二

香港車牌換成羊國車牌


喺羊國,對車既需求唔會好似美國咁冇車就邊度都唔駛去,以我身處既奧克蘭為例,呢度都有頗多既巴士線去唔同既地區。之但係羊國既公共交通係出名地貴,加上唔夠人渣巴士,部份路線會間唔中甩咁班車,所以大部份人都係會選擇返渣車,結果又造成嚴重既塞車問題。但點都好,渣車始於係呢度最方便既出行模式。

如果你喺香港有車牌,而且有兩年牌齡或以上,咁就恭喜你又煩少樣嘢,因為你可以免試換牌。如果你有香港車牌但牌齡不足兩年,咁你就需要考 practical test 先可以有車牌。

喺羊國關於駕駛執照既申請事項都係由一間叫 AA Club 既嘢代理。換牌係唔駛預約,只要帶埋你既 passport,passport 既全彩影印本,你個車牌,同埋車牌既正背面全彩影印本去附近一間AA Club,喺 Auckland CBD 就有一間。去到 AA Club 拎張叫 DL5 既 form 填好,交埋啲文件,之後做一個好簡單既視力測試,影埋張相,俾埋錢,佢就會俾張類似收據既紙你,呢張就係你既臨時駕駛執照。正式果張會稍後郵寄去你既登記住址度。

頭先講過要有兩年牌齡先可以免試換牌,但如果你睇下你手上張車牌,你會發現而家香港車牌係冇簽發日期,咁點證明你既牌齡呢?有人試過用舊果張過期車牌,嚟佐證自己牌齡,雖然係成功,但我覺得最穩陣都係跟官方做法,即係去香港運輸處申請一張叫駕駛執照細節證明書既文件,上面有寫明你由邊年邊月考到你第一個車牌,咁就足夠證明你既牌齡。

羊國駕駛執照,除咗渣車要用之外,佢仲係你既身份證明文件,對你之後要申請其他服務,又或者上網買嘢去拎貨等都非常有用。即使你唔駛渣車住,都建議申請咗先,普遍人人都有既嘢但你冇,就會有啲不便。

移居羊國,你預備好未?

近期香港局勢動盪,好似觸發咗一輸恐慌性移民潮,大量仍身處香港朋友都有問我關於移民羊國既事。呢個 blog 一直以來講關於移民羊國既嘢,主要都係圍繞住技術討論,但其實講移民,最重要既係 mental 上既問題,即係你同你既家人 ready 未?