2019年7月1日 星期一

關於英語水平考核


羊國同袋鼠國一樣,都係要考英文,不過羊國就相對容易。以考 IELTS 為例,IELTS 係分開四科卷既,分別係 Reading,Listening,Writing 同 Speaking。好重要既一點,羊國既英語要求,只係要你考 IELTS General, overall 既分數有 6.5 分或以上,佢哋係唔會理你細分既成績架架架架架… 對於接受過港式填鴨教育同公開試洗禮既香港人,Reading 同 Listening 係搶分既重要陣地,水平應該比以前既中學會考略低一點,正常大學畢業生嚟講,應該可以輕鬆拎 7分以上,拎9分都唔算難。至於 Writing 同 Speaking,由於係人肉評分,好多人都會卡關卡喺6分度。不過如果你既 Reading 同 Listening 生性,overall 拉上去 6.5分係冇難度。

至於其他考試,例如 PTE,我就唔建議,因為考試模式同香港人考開既形式好唔同。PTE 雖然都有有分 Reading,Listening,Writing 同 Speaking 四大項,但佢唔係分開四份卷俾你考,而係綜合晒咁多 skill 喺同一份卷度。雖然有人會同你講 PTE 既 Speaking 同 Writing 會相對容易拎高啲分,但要重新適應另一個考試模式都唔係容易,不如主力谷 IELTS 既 Reading 同 Listening 嚟拉總分好過。

以我自己為例,本身英文唔係特別好,第一次去考 IELTS,試前準備只係做過 Google 都搵到既幾份 sample paper 就去考,Reading 就已經輕鬆拎 9分,Listening 8分,Speaking 同 Writing 就只得 6分,不過 overall 嚟講已經夠晒做。PTE 我相信係俾 target 袋鼠國,需要喺 Speaking 同 Writing 細分拎較高分數既人去考既。喺度就不作詳述了。
而喺港人出走羊國攻略(二)一文中曾提及,傳統 IELTS 考試由報考至收到成績係需要大概一個月時間,所以決定填 EOI 時,就盡快報考咗個 IELTS 先,呢件係第一件要做既事。之後,大家就好好利用呢一個月等待時間處理其他申請材料喇。

移居羊國,你預備好未?

近期香港局勢動盪,好似觸發咗一輸恐慌性移民潮,大量仍身處香港朋友都有問我關於移民羊國既事。呢個 blog 一直以來講關於移民羊國既嘢,主要都係圍繞住技術討論,但其實講移民,最重要既係 mental 上既問題,即係你同你既家人 ready 未?